Minha sacola

    ACCOUNTING FOR TASTES

    Favoritar
    Ref:
    110346

    De: R$ 436,48Por: R$ 305,54ou X de

    Economia de R$ 130,94

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Economists generally accept as a given the old adage that there's no accounting for tastes. Nobel Laureate Gary Becker disagrees, and in this lively new collection he confronts the problem of preferences and values - how they are formed and how theyaffect our behavior. He argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks; personal and social. He then applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits. This framework promises to illuminate many other realms of social life previously considered off-limits by economists.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780674543577
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Código Interno110346
    Código de barras9780674543577
    AutorBECKER, GARY STANLEY
    EditoraHARVARD UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar