De: R$ 10.788,00Por: R$ 7.551,60ou X de
Economia de R$ 3.236,40Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Featuring nearly 600 extensively illustrated entries, The Advertising Age Encyclopedia of Advertising provides detailed historic surveys of the world's leading agencies and major advertisers, as well as brand and market histories; it also profiles the influential men and women in advertising, overviews advertising in the major countries of the world, covers important issues affecting the field, and discusses the key aspects of methodology, practice, strategy, and theory. Also includes a color insert.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781579581725 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 2233g |
Autor para link | REID JACQUELINE V. |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 2000 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2002 |
Código Interno | 207138 |
Código de barras | 9781579581725 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | REID, JACQUELINE V. |
Editora | ROUTLEDGE |
Sob encomenda | Sim |