Minha sacola

    ADVERTISING NEXT - 150 WINNING CAMPAIGNS FOR THE NEW COMMUNICATIONS AGE

    Favoritar
    Ref:
    533793

    De: R$ 379,24Por: R$ 265,47ou X de

    Economia de R$ 113,77

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book has a simple objective: to explore, illustrate and define a new set of rules for brand behavior in the digital age. Almost overnight, and throughout the world, brands have been forced into a radical rethink of how they behave and interact with people. The internet and other new technologies, together with changes in consumer responses and wider changes in society, have reshaped the communications landscape and disrupted the current advertising model irrevocably. Tom Himpe provides 17 mantras for everyone in advertising, communications and business in general, accompanied by 150 recent campaigns. With over 500 illustrations, all 400 pages are packed with invaluable content and analysis.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780500514160
    Pré vendaNão
    Peso447g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas400
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno533793
    Código de barras9780500514160
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorHIMPE, TOM
    EditoraTHAMES AND HUDSON
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar