Minha sacola

    AI GAME DEVELOPMENT

    Favoritar
    Ref:
    221991

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Neural networks, decision trees, genetic classifiers: If these are AI concepts you'd like to employ in your own games-and you know your way around C++-this is the book for you! In these pages, leading game AI developer Alex J. Champandard shows you how to create a slew of autonomous synthetic creatures-in the process exploring the techniques and theories central to AI game development. Complex concepts are made easily graspable, even fun, as you apply them to the step-by-step development of your own complete bot. The focus here is on designing individual creatures, each with unique abilities and skills. Each chapter tackles a specific problem, using demos and examples to drive the points home.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781592730049
    Pré vendaNão
    Peso857g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas768
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2003
    Código Interno221991
    Código de barras9781592730049
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCHAMPANDARD, ALEX J.
    EditoraNEW RIDERS PUBLISHING
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar