Minha sacola

    ANALYSIS OF KNOWING A DECADE OF RESEARCH

    Favoritar
    Ref:
    844570

    Por: R$ 300,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book is the first complete survey and critical appraisal of the large body of research that has appeared during approximately the last decade concerning the analysis of knowing. Robert K. Shope pays special attention to the social aspects of knowing and proposes a new formulation of the fundamental structure of the Gettier problem.
    Originally published in 1983.
    The Princeton Legacy Library uses the latest print-on-demand technology to again make available previously out-of-print books from the distinguished backlist of Princeton University Press. These editions preserve the original texts of these important books while presenting them in durable paperback and hardcover editions. The goal of the Princeton Legacy Library is to vastly increase access to the rich scholarly heritage found in the thousands of books published by Princeton University Press since its founding in 1905.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780691613659
    Pré vendaNão
    Peso390g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23.4 x 15.6 x 1.4
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas274
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2018
    Código Interno844570
    Código de barras9780691613659
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSHOPE, ROBERT K.
    EditoraPRINCETON UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar