Minha sacola

    nao-usar-5

    nao-usar-3

    ANALYSIS OF VARIANCE FOR RANDOM MODELS - VOL. 1

    Favoritar
    Ref:
    639987

    De: R$ 2.454,98Por: R$ 1.718,49ou X de

    Economia de R$ 736,49

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Analysis of variance (ANOVA) models have become widely used tools and play a fundamental role in much of the application of statistics today. In particular, ANOVA models involving random effects have found widespread application to experimental design in a variety of fields requiring measurements of variance, including agriculture, biology, animal breeding, applied genetics, econometrics, quality control, medicine, engineering, and social sciences. This two-volume work is a comprehensive presentation of different methods and techniques for point estimation, interval estimation, and tests of hypotheses for linear models involving random effects. Both Bayesian and repeated sampling procedures are considered. Volume I examines models with balanced data (orthogonal models); Volume II studies models with unbalanced data (nonorthogonal models).

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780817632304
    Pré vendaNão
    Peso540g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaSim
    Dimensões23 x 16 x 2
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas484
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno639987
    Código de barras9780817632304
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSAHAI, HARDEO
    EditoraBIRKHAUSER
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar