Minha sacola

    ANSWERING THE ULTIMATE QUESTION - HOW NET PROMOTER CAN TRANSFORM YOUR BUSINESS

    Favoritar
    Ref:
    642162

    De: R$ 486,39Por: R$ 340,47ou X de

    Economia de R$ 145,92

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Fred Reichheld's 2006 book The Ultimate Question, that question being, "How likely is it that you would recommend this company to a friend or colleague?"-challenged the conventional wisdom of customer satisfaction programs. It coined the terms 'bad profits' and 'good profits' and pointed to a faster, much more accurate way of gauging customers' real loyalty to a company, introducing a quantitative measure (the Net Promoter Score) for establishing a baseline and effectively tracking changes going forward. Richard Owen and Laura Brooks are co-developers, along with Reichheld, of the methodology behind answering the question. In this book, Owen and Brooks tell how based on a variety of real case studies' to actually embed Net Promoter discipline in organizations of all types.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780470260692
    Pré vendaNão
    Peso357g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas320
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno642162
    Código de barras9780470260692
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorOWEN, RICHARD
    EditoraJOSSEY-BASS PUBLISHERS **
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar