Minha sacola

    BECOMING A CONSUMER, ON - DEVELOPMENT OF CONSUMER BEHAVIOR PATTERNS IN CHILDHOOD

    Favoritar
    Ref:
    584207

    Por: R$ 151,08ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    The book demonstrates how consumer development is intertwined with cognitive and motor development; each of the three dependent on the other two. Showing consumer behavior being responsible for body and mind development is new thinking; yet, the examples are clearly presented so that any interested person can grasp them. Presenting consumer behavior in stages of development, while logical, is essentially new also. We are familiar with cognitive development, for example, being described in stages, but not CB. In fact, stages of cognitive development are sometimes used as a framework for explaining consumer behavior but not its development as such. In this sense then, the book might be considered cutting edge as compared to one that offers a slightly different approach to the existing thought on consumer behavior.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780750683357
    Pré vendaNão
    Peso482g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas432
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno584207
    Código de barras9780750683357
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorMCNEAL, JAMES U.
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar