De: R$ 456,00Por: R$ 319,20ou X de
Economia de R$ 136,80Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
This authoritative book contains contributions from some of the field’s leading practitioners, academics and consultants, analysing the nature and benefits of brands - particularly in terms of their sustainable business value and their wider social advantages.
This is the definitive business bookon brands and branding. It not only explains the economic strength and importance of brands, but also will frame thinking on the best practice of branding now and for the future.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781846681196 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 322g |
Autor para link | CLIFTON RITA |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 288 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2009 |
Código Interno | 534444 |
Código de barras | 9781846681196 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | CLIFTON, RITA |
Editora | PROFILE BOOKS |
Sob encomenda | Sim |