De: R$ 0,00Por: R$ 458,00ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
This edition now includes thirty-two Active Learning mini-cases. A clear consumer decision making model is set out in each chapter to facilitate learning- presented in the first chapter, this model serves as a structural framework for the concepts-the building blocks-examined in the following chapters. The book's final chapter ties all of these concepts together so readers see the interrelationships and relevance of individual concepts to consumer decision-making.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780131869608 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 732g |
Autor para link | SCHIFFMAN LEON / KANUK, LESLIE LAZAR |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 656 |
Número da edição | 9ª EDIÇÃO - 2006 |
Código Interno | 560037 |
Código de barras | 9780131869608 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | SCHIFFMAN, LEON / KANUK, LESLIE LAZAR |
Editora | PRENTICE HALL |
Sob encomenda | Sim |