De: R$ 0,00Por: R$ 557,54ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The aim of this book is therefore to offer a systematic overview of the area that has been defined as "cultures of consumption"- consumption microcultures, brand cultures, brand tribes, and brand communities. It is though these that students of marketing and marketing practitioners can begin to genuinely understand the real drivers of consumer behaviour. It will be essential to everyone who needs to understand the new paradigm in consumer research, brand management and communications management.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780750680240 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 540g |
Autor para link | COVA BERNARD,KOZINETS ROBERT,SHANKAR AVI |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23.4 x 15.6 x 2.1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Nacional |
Número de páginas | 360 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2007 |
Código Interno | 516771 |
Código de barras | 9780750680240 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | COVA, BERNARD | KOZINETS, ROBERT | SHANKAR, AVI |
Editora | ROUTLEDGE |
Sob encomenda | Sim |