De: R$ 568,24Por: R$ 397,77ou X de
Economia de R$ 170,47Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
In this practical and relevant guide, you'll learn how to: Identify problems with your content and persuade your bosses it's worth the time and resources to do it right; Make sense of your business environment and understand your audience; Get stakeholders aligned on business goals and user needs; Set your content strategy and decide how to measure success; Create, maintain, and govern on-strategy content.
You'll learn to control your content-and not have it control you.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780134105109 |
---|---|
Subtítulo | METHODS, GUIDELINES, AND TEMPLATES FOR GETTING CONTENT RIGHT |
Pré venda | Não |
Peso | 322g |
Autor para link | CASEY MEGHAN |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1.4 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 288 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2015 |
Código Interno | 800663 |
Código de barras | 9780134105109 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | CASEY, MEGHAN |
Editora | NEW RIDERS PUBLISHING |
Sob encomenda | Sim |