Minha sacola

    CONTENT TO COMMERCE

    Favoritar
    Ref:
    727868

    De: R$ 393,61Por: R$ 275,53ou X de

    Economia de R$ 118,08

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Over the last decade the convergence of media and technology has turned the marketing world on its head. In order for brands to succeed in today's socially connected world, they must think like publishers and act like media networks. Content to Commerce shows how utilizing publishing- and entertainment-based principles can help brands and marketers use social media effectively—ultimately reaching today's hyper-connected and highly fragmented audiences. From big picture strategy to the tactics and tools require to execute, this book offers a clear approach to social media marketing for both big and small brands alike.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781118480182
    Pré vendaNão
    Peso270g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas242
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2013
    Código Interno727868
    Código de barras9781118480182
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorSAVAR, AVI
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar