Minha sacola

    CONTINUAL SERVICE IMPROVEMENT

    Favoritar
    Ref:
    525538

    Por: R$ 476,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Alongside the delivery of consistent, repeatable process activities as part of service quality, ITIL has always emphasized the importance of continual improvements. Focusing on the process elements involved in identifying and introducing service management improvements, this publication also deals with issues surrounding service retirement. Concepts and guidance in this publication include : * Business and technology drivers for improvement * Justification * Business, financial and organizational improvements * Methods, practices and tools * Measurement and control * Companion best practices.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780113310494
    Pré vendaNão
    Peso247g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaSim
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas221
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno525538
    Código de barras9780113310494
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSPALDING, GEORGE | CASE, GARY
    EditoraSTATIONARY OFFICE BOOKS
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar