Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
- Mastering the myriad of ad specs, deadlines, quality and version control issues
- Creating ads that balance campaign goals with design constraints
- Preparing and building ads withteam and QC standards
- Using forms and data in ads without file bloat
- File optimization techniques for swf files
- 3rd party rich media technologies that transcend the 30k banner
- Trafficking and tracking ads for impressions, interactions, clicks, and conversions
- Using ActionScript to save development time and implement team standards
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780240809496 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 286g |
Autor para link | FINCANON JASON |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1.2 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 256 |
Número da edição | 1ª EDICAO - 2007 |
Código Interno | 501465 |
Código de barras | 9780240809496 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | FINCANON, JASON |
Editora | FOCAL PRESS |
Sob encomenda | Não |