De: R$ 336,40Por: R$ 235,48ou X de
Economia de R$ 100,92Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Creative directors, art directors and advertising copywriters are some of the great artists and thinkers of our time. Considering the scope and power of their influence in our culture, that's not such a crazy idea.
Take an intimate look into the creative processes of some of the top minds in the advertising industry. Get inspired as you learn about the people behind smart ad campaigns and see how they visualize their own search for a great idea.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781600619601 |
---|---|
Subtítulo | HOW ADVERTISING'S BIG IDEAS ARE BORN |
Pré venda | Não |
Peso | 197g |
Autor para link | MORRISON DEBORAH |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 176 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2010 |
Código Interno | 741192 |
Código de barras | 9781600619601 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | MORRISON, DEBORAH |
Editora | HOW DESIGN BOOKS |
Sob encomenda | Sim |