Minha sacola

    CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - A DATABASED APPROACH

    Favoritar
    Ref:
    586045

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    'Customer Relationship Management: A Databased Approach' offers the promise of maximized profits for today's highly competitive businesses. This innovative book provides readers with the tools and techniques to effectively use CRM. It emphasizes theutilization of database marketing in order to build strong and profitable customer relationships. Kumar first describes how to implement database marketing and then looks at recent advances in CRM applications. Critical marketing issues like optimumresource allocation, purchase sequence, and the link between acquisition, retentions, and profitability are also examined on the basis of empirical findings.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780471271338
    Pré vendaNão
    Peso393g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas352
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2006
    Código Interno586045
    Código de barras9780471271338
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKUMAR, V. | REINARTZ, WERNER
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar