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    CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - GETTING IT RIGHT!

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    Sinopse

    This book presents a complete, step-by-step blueprint for designing, implementing, and managing a successful CRM program. The former Director of HP's enterprise-wide CRM initiative shows how to identify the elements of CRM most crucial to your organization, then implement infrastructure to deliver on your key priorities, whatever they are. Through real-world case studies drawing on her extensive experience as a CRM leader and consultant, Judith W. Kincaid addresses both the managerial and technical challenges of CRM. Kincaid's authoritative process examples and detailed templates make it easier to get started - and get results.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780130352118
    Pré vendaNão
    Peso572g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas512
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2002
    Código Interno561010
    Código de barras9780130352118
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKINCAID
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

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