De: R$ 433,83Por: R$ 303,68ou X de
Economia de R$ 130,15Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Each chapter introduces a new technical idea and show how that technique can be adapted in many different ways, or combined with techniques from earlier chapters. These 3-D techniques can be incorporated into any design where typography and/ or illustration are used, including mail-shots, personal publicity, invitations, business cards, and greetings cards. With their emphasis on surface design over complex cutting, the pop-ups have an instant appeal for designers.
Following the elegant, easy-to-follow style of Paul Jackson's other titles for Laurence King, Cut and Fold Techniques for Pop-Up Designs is an essential resource for marketing professionals and design students.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781780673271 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 440g |
Autor para link | JACKSON PAUL |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 22.15 x 21.95 x 1.12 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 128 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2014 |
Código Interno | 935073 |
Código de barras | 9781780673271 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | JACKSON, PAUL |
Editora | LAURENCE KING UK ** |
Sob encomenda | Sim |