De: R$ 282,57Por: R$ 197,80ou X de
Economia de R$ 84,77Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
In this entertaining and insightful analysis, cognitive scientist Don Norman hails excellence of design as the most important key to regaining the competitive edge in influencing consumer behavior. Now fully expanded and updated, with a new introduction by the author, The Design of Everyday Things is a powerful primer on how—and why—some products satisfy customers while others only frustrate them.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780465050659 |
---|---|
Subtítulo | REVISED AND EXPANDED EDITION |
Pré venda | Não |
Peso | 411g |
Autor para link | NORMAN DON |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 368 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2013 |
Código Interno | 723910 |
Código de barras | 9780465050659 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | NORMAN, DON |
Editora | BASIC BOOKS |
Sob encomenda | Sim |