Minha sacola

    DESIGNING CONNECTED PRODUCTS - UX FOR THE CONSUMER INTERNET OF THINGS

    Favoritar
    Ref:
    772763

    De: R$ 695,86Por: R$ 487,10ou X de

    Economia de R$ 208,76

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Networked thermostats, fitness monitors, and door locks show that the Internet of Things can (and will) enable new ways for people to interact with the world around them. But designing connected products for consumers brings new challenges beyond conventional software UI and interaction design.

    This book provides experienced UX designers and technologists with a clear and practical roadmap for approaching consumer product strategy and design in this novel market. By drawing on the best of current design practice and academic research, Designing Connected Products delivers sound advice for working with cross-device interactions and the complex ecosystems inherent in IoT technology

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781449372569
    Pré vendaNão
    Peso811g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas726
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2015
    Código Interno772763
    Código de barras9781449372569
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorROWLAND, CLAIRE
    EditoraO'REILLY MEDIA
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar