De: R$ 2.374,02Por: R$ 1.661,81ou X de
Economia de R$ 712,21Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
This book is organized so that it follows a spiral development process for each stage, describing the problem and possible solutions for each stage. Much more hands-on than other introductory books, concrete examples and practical solutions to the technical challenges in building a VR system are provided.
Part 1 covers the very basics in building a VR system and explains various technical issues in object modeling and scene organization. Part 2 deals with 3D multimodal interaction, designing for usable and natural interaction and creating realistic object simulation. Primarily written for first level graduates, advanced undergraduates and IT professionals will also find this a valuable guide.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781852339586 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 300g |
Autor para link | KIM GERARD JOUNGHYUN |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 233 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2005 |
Código Interno | 861755 |
Código de barras | 9781852339586 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | KIM, GERARD JOUNGHYUN |
Editora | SPRINGER |
Sob encomenda | Sim |