Minha sacola

    DIFFERENTIATE OR DIE - SURVIVAL IN OUR ERA OF KILLER COMPETITION

    Favoritar
    Ref:
    562243

    De: R$ 454,48Por: R$ 318,14ou X de

    Economia de R$ 136,34

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    In 'Differentiate or Die', bestelling author Jack Trout doesn't beat around the bush. He takes marketers to task for taking the easy route too often, employing high tech razzle dazzle and sleight of hand when they should be working to discover and market their product's uniquely valuable qualities. He examines successful differentiation initatives--from giants like Dell Computer, Southwest Airlines, and Wal-Mart to smaller success stories like Streit's Matzoh and Connecticut's tiny Trinity College--to determine why some marketers succeed at differentiating themselves while others struggle and fail.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780470223390
    Pré vendaNão
    Peso304g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas272
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno562243
    Código de barras9780470223390
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorTROUT, JACK | RIVKIN, STEVE
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar