De: R$ 0,00Por: R$ 456,00ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Beginning with a comprehensive introduction to E-commerce, the book explores internet marketing, B2B and C-commerce, E-marketplaces and internet consumerism, E-government, mobile commerce, auctions, security, electronic payment systems, and strategy and implementation to launch a successful E-commerce business.
Written by experienced authors who are well-versed in real-world practices, this book will prove invaluable for managers and professional people in any functional area of business; as well as those in government, education, health services, and other areas that can benefit from a knowledge of e-commerce.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780132243315 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 1125g |
Autor para link | TURBAN EFRAIM |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 1008 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2007 |
Código Interno | 567963 |
Código de barras | 9780132243315 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | TURBAN, EFRAIM |
Editora | PRENTICE HALL |
Sob encomenda | Sim |