De: R$ 1.116,00Por: R$ 781,20ou X de
Economia de R$ 334,80Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The authors, leading experts in this field, provide students of corporate communication with a research-based tool box to be used for effective corporate communications and creating a positive reputation.
Essentials of Corporate Communication features original examples and vignettes, drawn from a variety of US, European and Asian companies with a proven record of successful corporate communication, thus offering readers best practice examples. Illustrations are drawn from such global companies as Virgin, IKEA, INVE and Lego. Presenting the most up-to-date content available it is a must-read for all those studying and working in this field.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780415328265 |
---|---|
Subtítulo | IMPLEMENTING PRCTICES FOR EFFECTIVE REPUTATION MANAGEMENT |
Pré venda | Não |
Peso | 366g |
Autor para link | RIEL GEES B. M. VAN |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 328 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2007 |
Código Interno | 740828 |
Código de barras | 9780415328265 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | RIEL, GEES B. M. VAN |
Editora | ROUTLEDGE |
Sob encomenda | Sim |