De: R$ 136,23Por: R$ 95,36ou X de
Preço a vista: R$ 95,36
Economia de R$ 40,87Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The book provides insight into the structure of the fashion industry and how fashions are designed, promoted and consumed, in relation to relevant historical, social and cultural contexts. It is structured thematically, to look at the role and development of designers, the growth of shopping and the different businesses involved in making and selling fashionable clothes. Fashion's relationship to the wider culture is also explored, by considering its representation in art and collaborations between designers and artists, the moral controversies surrounding fashion, and attempts to produce ethical clothing, and the effects of globalisation on the fashion trade.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780199547906 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 161g |
Autor para link | ARNOLD REBECCA |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 0.6 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 144 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - DEZEMBRO 2009 |
Código Interno | 587569 |
Código de barras | 9780199547906 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | ARNOLD, REBECCA |
Editora | OXFORD UK |
Sob encomenda | Sim |