Minha sacola

    FASHION - FROM CONCEPT TO CONSUMER

    Favoritar
    Ref:
    597776

    Por: R$ 526,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    An invaluable tool for anyone who wants to know more about fashion and the fashion business, retail store buyers and merchandise managers, or merchandisers and designers working for apparel manufacturers, Fashion: From Concept to Consumer tells the entire story of how the fashion business works. It includes the processes involved with producing raw materials, apparel, and accessories, as well as the retail businesses that sell fashion merchandise to the public. Each chapter contains a career focus, chapter objectives, review questions, terminology, and projects to aid in reviewing the subject matter. This edition includes new information on globalization, manufacturing technologies, branding, retailing and more!

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780131590335
    Pré vendaNão
    Peso554g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões27.9 x 21.6 x 2.4
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas496
    Número da edição9ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno597776
    Código de barras9780131590335
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorFRINGS, GINI STEPHENS
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar