Minha sacola

    FASHION AS COMMUNICATION

    Favoritar
    Ref:
    180650

    De: R$ 624,22Por: R$ 436,95ou X de

    Economia de R$ 187,27

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    What kinds of things do fashion and clothing say about us? What does it mean to wear Gap or Gaultier, Milletts or Moschino? Are there any real differences between Hip-Hop style and Punk anti-styles? In this fully revised and updated edition, Malcolm Barnard introduces fashion and clothing as ways of communicating and challenging class, gender, and sexual and social identities. Drawing on a range of theoretical approaches from Barthes and Baudrillard to Marxist, psychoanalytic and feminist theory, Barnard addresses the ambivalent status of fashion in contemporary culture. He looks at the producers, consumers and critics of fashion, exploring the tensions between haute couture and high culture, and asking how meanings are generated, and by whom.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780415260183
    Pré vendaNão
    Peso250g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas224
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2002
    Código Interno180650
    Código de barras9780415260183
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBARNARD, MALCOLM
    EditoraROUTLEDGE
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar