De: R$ 0,00Por: R$ 541,96ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Your freemium product generates vast volumes of data, but using that data to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue can be challenging if you don't fully understand the impact that small changes can have on revenue. In this book, author Eric Seufert provides clear guidelines for using data and analytics through all stages of development to optimize your implementation of the freemium model. Freemium Economics de-mystifies the freemium model through an exploration of its core, data-oriented tenets, so that you can apply it methodically rather than hoping that conversion and revenue will naturally follow product launch.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780124166905 |
---|---|
Subtítulo | LEVERAGING ANALYTICS AND USER SEGMENTATION TO DRIVE REVENUE |
Pré venda | Não |
Peso | 284g |
Autor para link | SEUFERT ERIC BENJAMIN |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 254 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2014 |
Código Interno | 788383 |
Código de barras | 9780124166905 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | SEUFERT, ERIC BENJAMIN |
Editora | MORGAN KAUFMANN |
Sob encomenda | Sim |