De: R$ 231,59Por: R$ 162,11ou X de
Economia de R$ 69,48Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
In the process, ever-growing networks of “ordinary people” are using these powerful new tools to trim the influence long held by Big Business, Big Government, and Big Media. No longer just passive recipients, participants in social networks now regularly make and break news while organizing civic and political actions that bypass censors, outpace traditional media, attract massive audiences, and influence the rise and fall of brands, industries, politicians, and even governments.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780872865563 |
---|---|
Subtítulo | HOW SOCIAL MEDIA ARE CHANGING POLITICS, THREATENING BIG BRANDS, AND KILLING TRADITIONAL MEDIA |
Pré venda | Não |
Peso | 319g |
Autor para link | O'CONNOR RORY |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 286 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2012 |
Código Interno | 786164 |
Código de barras | 9780872865563 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | O'CONNOR, RORY |
Editora | CITY LIGHTS BOOKS |
Sob encomenda | Sim |