De: R$ 0,00Por: R$ 310,24ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Author Tracy Fullerton demystifies the creative process with a clear and accessible analysis of the formal and dramatic systems of game design. Examples of popular games, illustrations of design techniques, and refined exercises strengthen your understanding of how game systems function and give you the skills and tools necessary to create a compelling and engaging game.
The book puts you to work prototyping, playtesting, and revising your own games with time-tested methods and tools. It provides you with the foundation to advance your career in any facet of the game industry, including design, producing, programming, and visual design.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781482217162 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 597g |
Autor para link | FULLERTON TRACY |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 2.5 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 535 |
Número da edição | 3ª EDIÇÃO - 2014 |
Código Interno | 740275 |
Código de barras | 9781482217162 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | FULLERTON, TRACY |
Editora | CRC PRESS |
Sob encomenda | Sim |