Minha sacola

    GAME PROGRAMMING PATTERNS

    Favoritar
    Ref:
    942829

    De: R$ 725,09Por: R$ 507,56ou X de

    Economia de R$ 217,53

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    The biggest challenge facing many game programmers is completing their game. Most game projects fizzle out, overwhelmed by the complexity of their own code. Game Programming Patterns tackles that exact problem. Based on years of experience in shipped AAA titles, this book collects proven patterns to untangle and optimize your game, organized as independent recipes so you can pick just the patterns you need.

    You will learn how to write a robust game loop, how to organize your entities using components, and take advantage of the CPUs cache to improve your performance. You'll dive deep into how scripting engines encode behavior, how quadtrees and other spatial partitions optimize your engine, and how other classic design patterns can be used in games.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780990582908
    Pré vendaNão
    Peso610g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23.5 x 19.1 x 1.88
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas354
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2014
    Código Interno942829
    Código de barras9780990582908
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorNYSTROM, ROBERT
    EditoraGENEVER BENNING
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar