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Sinopse
Gamification-Based E-Learning Strategies for Computer Programming Education evaluates the different approaches and issues faced in integrating games into computer education settings. Featuring emergent trends on the application of gaming to pedagogical strategies and technological tactics, as well as new methodologies and approaches being utilized in computer programming courses, this book is an essential reference source for practitioners, researchers, computer science teachers, and students pursuing computer science.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781522510345 |
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Pré venda | Não |
Editor | QUEIROS, RICARDO ALEXANDRE PEIXOTO DE |
Peso | 391g |
Editor para link | QUEIROS RICARDO ALEXANDRE PEIXOTO DE |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1.5 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 350 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2016 |
Código Interno | 824920 |
Código de barras | 9781522510345 |
Acabamento | PAPERBACK |
Editora | IGI GLOBAL PUBLISHING |
Sob encomenda | Sim |