Minha sacola

    GRAPHIC DESIGN IN THE TWENTIETH CENTURY

    Favoritar
    Ref:
    956778

    De: R$ 232,35Por: R$ 162,64ou X de

    Economia de R$ 69,71

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    The story of graphic design is one of the most exciting and important developments in twentieth-century visual culture. From its roots in the expansion of printing, graphic design has evolved from a means of identification, information, and promotion to a profession and art in its own right. This authoritative documentary history begins with the poster and goes on to chart the use of text and image in brochures and magazines, advertising, corporate identity, television, and electronic media, and includes the effects of technical innovations such as photography and the computer, as well as the digital revolution.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780500204511
    SubtítuloA CONCISE HISTORY
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões21.08 x 15.24 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas240
    Código Interno956778
    Código de barras9780500204511
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHOLLIS, RICHARD
    EditoraTHAMES AND HUDSON
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar