Minha sacola

    GUIDE TO ANALYSING COMPANIES

    Favoritar
    Ref:
    509409

    De: R$ 304,00Por: R$ 212,80ou X de

    Economia de R$ 91,20

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    How do you tell how well run a company is and how well it is doing? Which ratios and benchmarks should you use to assess performance? What can be done to massage company results? How do you recognise danger signs on the corporate horizon? How do you compare companies operating in different sectors or even different countries? All these important questions as well as many more are answered in the completely updated and revised fourth edition of this clear and comprehensive guide aimed at anyone who wants to make sense and practical use of a company's annual report measure a business against its competitors judge the creditworthiness of a customer or client assess the investment potential of a company put a value on a company.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781861979858
    Pré vendaNão
    Peso322g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas288
    Número da edição4ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno509409
    Código de barras9781861979858
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorVAUSE, BOB
    EditoraTHE ECONOMIST PUBLISHING
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar