Minha sacola

    HANDBOOK OF MEDIA ECONOMICS - VOL. 1A

    Favoritar
    Ref:
    786106

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their economics.

    The book spans the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The book provides a powerful introduction for those interested in starting research in media economics.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780444627216
    Pré vendaNão
    Peso627g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas562
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2016
    Código Interno786106
    Código de barras9780444627216
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorANDERSON, SIMON P. | WALDFOGEL, JOEL | STROMBERG, DAVID
    EditoraNORTH HOLLAND
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar