Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
The book spans the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The book provides a powerful introduction for those interested in starting research in media economics.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780444627216 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 627g |
Autor para link | ANDERSON SIMON P.,WALDFOGEL JOEL,STROMBERG DAVID |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 562 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2016 |
Código Interno | 786106 |
Código de barras | 9780444627216 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | ANDERSON, SIMON P. | WALDFOGEL, JOEL | STROMBERG, DAVID |
Editora | NORTH HOLLAND |
Sob encomenda | Não |