Minha sacola

    HOSPITALITY MARKETING MANAGEMENT

    Favoritar
    Ref:
    585622

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Covers the major principles of marketing with a practical, applications oriented approach. This is a core marketing text specifically geared for the hospitality student. It covers the major principles of marketing with a practical, applications oriented approach, rather than traditional marketing texts found in the business programs that focus on a lot of theory.
    Includes coverage of tourism marketing;
    Features new material on marketing technology and it's implications in the hospitality industry;
    Offers international coverage;
    Provides new, applications approach to the discipline of marketing;

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780471476542
    Pré vendaNão
    Peso715g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas640
    Número da edição4ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno585622
    Código de barras9780471476542
    AcabamentoBROCHURA
    AutorREID, ROBERT
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar