Minha sacola

    HOSPITALITY STRATEGIC MANAGEMENT - CONCEPTS AND CASES

    Favoritar
    Ref:
    585636

    De: R$ 2.225,20Por: R$ 1.557,64ou X de

    Economia de R$ 667,56

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Updated to include the current models, theories, and hospitality practices, Hospitality Strategic Management: Concept and Cases, Second Edition is a comprehensive guide to strategic management in the international hospitality industry. Author Cathy A. Enz uses the case study approach to cover current topics such as innovation, entrepreneurship, leadership, ethics, and franchising. Eight full case studies with exhibits and documents address the areas of lodging, food service, tourism e-commerce,gaming, cruise lines, and airlines, making this book ideal for executive level training courses or hospitality industry executives interested in developing their strategic management skills.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780470083598
    Pré vendaNão
    Peso1203g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas676
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno585636
    Código de barras9780470083598
    AcabamentoBROCHURA
    AutorCATHY, ENZ A.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar