Minha sacola

    HOSPITALITY STRATEGIC MANAGEMENT - CONCEPTS AND CASES

    Favoritar
    Ref:
    586256

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    'Hospitality Strategic Management - Concepts and Cases' offers a complete, comprehensive, and managerially useful treatment of strategic management in the hospitality industry. This up-to-date resource provides the most relevant models, theories, and hospitality practices for those interested in managing effectively in today's competitive international hospitality industry. 'Hospitality Strategic Management' provides a realistic, balanced, and current view of the field by considering the practical aspects of the strategic manager's role, including the acquisition, development, and management of internal resources (such as people, knowledge, financial capital, and physical assets) and relationships with external stakeholders (such as guests, suppliers, owners, franchisors, venture partners, and governmental agencies). Throughout the book, examples and best practices of leading hospitality organizations are used to illustrate ideas and concepts.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780471478539
    Pré vendaNão
    Peso625g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas560
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno586256
    Código de barras9780471478539
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorHARRISON, JEFFREY S. | ENZ, CATHY A.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar