Minha sacola

    HOW BRANDS GROW

    Favoritar
    Ref:
    776729

    De: R$ 544,92Por: R$ 381,44ou X de

    Economia de R$ 163,48

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.

    The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contrary to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780195573565
    SubtítuloWHAT MARKETERS DON'T KNOW
    Pré vendaNão
    Peso255g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas228
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2010
    Código Interno776729
    Código de barras9780195573565
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorSHARP, BYRON
    EditoraOXFORD USA
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar