Minha sacola

    HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER WITHOUT LOSING YOUR SOUL

    Favoritar
    Ref:
    624450

    Por: R$ 309,38ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Published to instant acclaim in 2005, our best selling 'How to Be a Graphic Designer without Losing Your Soul' has become a trusted resource for graphic designers around the world, combining practical advice with philosophical guidance to help young professionals embark on their careers. This new, expanded edition brings this essential text up to date with new chapters on professional skills, the creative process, and global trends that include social responsibility, ethics, and the rise of digital culture. How to Be a Graphic Designer offers clear, concise guidance along with focused, no-nonsense strategies for setting up, running, and promoting a studio; finding work; and collaborating with clients. The book also includes inspiring new interviews with leading designers, including Jonathan Barnbrook, Sara De Bondt, Stephen Doyle, Ben Drury, Paul Sahre, Dmitri Siegel, Sophie Thomas, and Magnus Vol Mathiassen.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781568989839
    Pré vendaNão
    Peso197g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 0.6
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas176
    Código Interno624450
    Código de barras9781568989839
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSHAUGHNESSY, ADRIAN
    EditoraPRINCETON ARCHITECTURAL PRESS **
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar