Minha sacola

    HOW TO WOW

    Favoritar
    Ref:
    565028

    De: R$ 197,20Por: R$ 138,04ou X de

    Economia de R$ 59,16

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    In today’s fast-paced world, where an elevator ride with your CEO can turn into an impromptu meeting, your lunch date can become a job interview, and your conversation at a cocktail party may be a preamble to a potential business merger, knowing how to market yourself in any situation is vital. Corporate coach Frances Cole Jones has helped numerous CEOs, celebrities, and public personalities present their best selves on camera and onstage, in boardrooms and in person; now in her new book, How to Wow, she shares her strategies for making your mark in business and in life. Every encounter, Jones believes, provides you with an opportunity to positively influence colleagues, employers, neighbors - even competitors. Not only your words, but your tone of voice and your body language speak volumes. The question, however, is: Are they working together to say what you want them to, as effectively as possible?

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780345501790
    Pré vendaNão
    Peso250g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas224
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno565028
    Código de barras9780345501790
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorJONES, FRANCES COLE
    EditoraBALLANTINE BOOKS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar