De: R$ 744,00Por: R$ 520,80ou X de
Economia de R$ 223,20Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The contributors consider such topics as the innovation value of software; empirical evidence and theoretical analysis regarding the impact of file sharing on music sales; the ability of firms to modify their products and offer them in different versions; the practice of preannouncing information goods; the effects of electronic commerce on both consumers and retailers; and price-setting by electronic mediators. The studies in Industrial Organization and the Digital Economy provide a valuable starting point for future research on other aspects of the subject, including the open-source movement and trust and reputation.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780262090414 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 384g |
Autor para link | PEITZ MARTIN,ILLING GERHARD |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 344 |
Número da edição | 1ª EDICAO |
Código Interno | 230642 |
Código de barras | 9780262090414 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | PEITZ, MARTIN | ILLING, GERHARD |
Editora | MIT PRESS |
Sob encomenda | Sim |