Minha sacola

    INFORMATION TECHNOLOGY - STRATEGIC DECISION-MAKING FOR MANAGERS

    Favoritar
    Ref:
    586259

    De: R$ 2.427,57Por: R$ 1.699,30ou X de

    Economia de R$ 728,27

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    From new business models to new types of business, information technology has become a key driver of business and an essential component of corporate strategy. But simply acquiring technology is not enough; organizations must manage IT effectively to gain the competitive advantage.
    Henry Lucas's Information Technology: Strategic Decision Making for Managers focuses on the key knowledge and skills you need to take an active role in managing technology and obtain the maximum benefits from investing in IT. Offering streamlined, up-to-date coverage, the text is ideally suited for MBA students or anyone who wants to learn more about how to gain the competitive advantage by successfully managing IT.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780471652939
    Pré vendaNão
    Peso518g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas464
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno586259
    Código de barras9780471652939
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorLUCAS JR., HENRY C.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar