Minha sacola

    INTRODUCTION TO E-BUSINESS

    Favoritar
    Ref:
    529624

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    An Introduction to e-Business provides the contemporary knowledge of the key issues affecting the modern e-business environment and links theory and practice of management strategies relating to e-business. This book brings together the most cogent themes for an introduction to e-business and constitutes a valuable contribution to formalising common themes for teaching the subject in higher education. It brings together theoretical perspectives based on academic research and the application of e-business strategies. These concepts are further explored in the six case studies that follow the set chapters.

    This new textbook integrates the main themes to provide a complete picture of the key elements relevant to an introductory text in e-business.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780750667319
    Pré vendaNão
    Peso357g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1.5
    Tipo itemLivro Nacional
    Número de páginas320
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2006
    Código Interno529624
    Código de barras9780750667319
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCOMBE, COLIN
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar