De: R$ 990,76Por: R$ 693,53ou X de
Economia de R$ 297,23Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The premise of this book is the need to understand how people "behave"; their habits, motivators and drivers, as a critical way to better understand what a great customer experience for your audience looks like, facilitating better design decisions. The book will lead you from understanding behavior, to extracting customer insights that can launch you into the design of something that makes a difference to people's lives - all presented in a fun, practical and non-academic way.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780987153098 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 335g |
Autor para link | MOULE JODIE |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 300 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2012 |
Código Interno | 721125 |
Código de barras | 9780987153098 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | MOULE, JODIE |
Editora | SITEPOINT |
Sob encomenda | Sim |