Minha sacola

    LEADERSHIP AND MANAGEMENT IN CHINA: PHILOSOPHIES, THEORIES, AND PRACTICES

    Favoritar
    Ref:
    523683

    De: R$ 557,88Por: R$ 390,52ou X de

    Economia de R$ 167,36

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    With the rise of China in the global economy, it has never been more important for business leaders to understand Chinese leadership philosophies and practices. This is the first book to explain how ancient Chinese thinking and Western ideas have shaped the development of leadership styles in China. Leadership theories associated with Confucianism, Daoism, Legalism, the Arts of War, and the writings of Mao and Deng are analysed by both Chinese and Western experts. To set this in a modern business context, the book includes interviews with top executives, who reflect on how their business values are affected by ancient Chinese philosophers, modern Chinese leaders, and Western management writers and thinkers. The book also includes research on paternalistic leadership as practised by business leaders in Taiwan, Hong Kong, and mainland China.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780521705431
    Pré vendaNão
    Peso366g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas328
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno523683
    Código de barras9780521705431
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCHEN, CHAO-CHUAN | LEE, YUEH-TING
    EditoraCAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar