Minha sacola

    LINKING ASSESSMENT TO INSTRUCTION IN MULTI-TIERED MODELS A TEACHER'S GUIDE TO SELECTING, READING, W

    Favoritar
    Ref:
    691712

    Por: R$ 44,00

    Preço a vista: R$ 44,00

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    With a unique classroom focus, Linking Assessment to Instruction in Multi-Tiered Models, 1e shows teachers how to direct multi-tiered instruction and adjust their teaching based on screening, monitoring and diagnostic achievement scores. Beyond a theoretical perspective, this two-part text explores the multi-tiered instructional model found within the RTI framework and how to best implement it in the classroom setting. It includes reading, writing, and mathematics interventions that can be used for core Tier 1 instruction, supplemental Tier 2 supports and intensive Tier 3 interventions. Throughout the book, its emphasis is on using assessment data to make important instructional decisions that meet learner needs.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780132542678
    Pré vendaNão
    Peso288g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas192
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2012
    Código Interno691712
    Código de barras9780132542678
    AcabamentoBROCHURA
    AutorHOOVER, JOHN
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar