Minha sacola

    MANAGEMENT RESEARCH - AN INTRODUCTION

    Favoritar
    Ref:
    575527

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Written specifically for management students and others wishing to do research in management, this textbook is a highly accessible introduction to the practice and principles of management research. The authors consider the particular characteristics of research in management and the factors likely to lead to successful research outcomes, including the personal qualities of the researcher. They examine the philosophical assumptions underpinning research design and the choice of different methodologies, and address the political and ethical dimensions of management research. The book also takes the reader through the 'basic' practicalities of undertaking a research project, from planning through to presentation of findings.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780761972853
    Pré vendaNão
    Peso232g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas208
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2001
    Código Interno575527
    Código de barras9780761972853
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorEASTERBY-SMITH, MARK | THORPE, RICHARD | LOWE, ANDY
    EditoraSAGE PUBLICATIONS
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar