De: R$ 1.350,36Por: R$ 945,25ou X de
Economia de R$ 405,11Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Providing an evidence-based introduction to marketing, this Australasian text focuses on marketing metrics, consumer behaviour and business buyer behaviour, as well as exploring the application of B2B marketing. It challenges traditional marketing theories and concepts, presenting a research-driven framework for understanding the marketing process.
This text is a comprehensive guide, with a full suite of lecturer resources, and provides the support and materials that you need to help create tomorrow's marketing professionals
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780195590296 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 1770g |
Autor para link | SHARP BYRON |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 24.64 x 20.83 x 3.3 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 832 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2018 |
Código Interno | 944173 |
Código de barras | 9780195590296 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | SHARP, BYRON |
Editora | OXFORD USA |
Sob encomenda | Sim |